Probleme-n paradis?

Acu cateva luni imi faceam griji ca nu voiam sa respir acelas aer cu Simona Senzual si acum am ajuns sa nu vreau sa respir de loc.

Stand in pat si meditand asupra lucrurilor facute azi, pe scurt urmaream “trailerul” zilei de azi, am ajuns la concluzia ca nu mai vreau sa respir acelasi aer cu multi din jur. Tragic nu?

Pe zi ce trece sunt tot mai scarbit de ce sunt inconjurat. o colega de-a mea ar spune ca ma vait din nou si ca din nou scriu chestii care ma dernajeaza pe blog in loc sa scriu altceva…scuze dar nu am ce sa fac, ma descarc si eu.

Si parca simitind ca Diana e singura care va citi blogu, ii spun noapte buna si nu stiu ce sa mai zic, am scris asta dupa ce am urcat la mine la etaj, dupa ce imi luasem la revedere de la tine.

Inchei aceasta postare de laptopul lui Ghev, etaju’ 3, holul de langa baie, de pe scaunul negru din piele.

Leave a Reply

