Surprizele continua…

Dupa mesajul de noapte buna dedicat Dianei, am primit reclamatii de la prieteni care imi citesc blogul si eu habar nu am….mia intai scz ca v-am exclus si 2nd ma bucur ca va deranjati sa-mi cititi aiurelile…

Dupa Diana, au mai vizitat profele de romana, ex si actuala,Florentina  si Mihaela, Ynes, Ioana P., DeeDee, Maru si mai nou…am avut placuta surpriza…Critzu….:D

Spers ca va place ce scriu iar daca aveti ceva de argumentat, comentat si tot ce va trece prin cap despre ce scriu, simtiti-va liberi/e sa lasati un comment!

Enjoy… curand o alta creatie legata de motivul ochilor.

Toata cele kinky,

hrant.

5 thoughts on “Surprizele continua…

    • o ba mai scriu…acu depinde ce imi vine in minte…asta e in romana…fragrances in eng:D deci depinde din ce parte sufla vantu:D thanks:D apreciez:*

  1. yey..!! ai scris despre mine! sa stii ca eu te citesc, desi nu intotdeauna am timp sa iti las commenturi:)
    multe posturi inaintee:*

  2. Buna…sti ce ti-am spus despre ex si actuala nu?…Am citit comment-urile tale si ti-am raspuns…cam slabut…de maine imi iau revansa

Leave a Reply

