Earth Hour

Imi cer scuze ca nu am reusit sa fac o postare inainte de Earth Hour, chiar am insistat dar…n-a fost sa fie.

In timpul acelei ore de bezna in folosul planetei, am fost la ziua unei prietene bune, Raphy(aka Lill’ miss China), si chiar am reusit sa facem bezna, am oprit toate beculetele si am apelat la lumanari…si petrecerea a continuat o perioada destul de lunga sub lumina lumanarilor, acompaniati de melodiile care se schimbau ca sosetele:))(toata lumea simtea nevoia sa schimbe piesa:)))

Nu realizam importanta acelei ore, insa planeta realizeaza.

Imaginati-va cum este atunci cand aveti dureri groaznice de cap si pentru o perioada scurta, brusc se opreste, parca te renasti, iar totul revine….frumos nu? Cam asta ar simti planeta daca toti ne-am deramja si am  stinge luminile alea care nu-s de folos…nu va cerem sa opriti toata electricitatea si sa stati cu frica ca acu vine violatoru….nu….macar beculetele alea…eh asta e….sper ca intr-o zi vom ajunge sa pareciam ce este bine, dar sigur va fi prea tarziu.

3 thoughts on “Earth Hour

  1. In primu’ rand multumesc de comentariu. In al doilea rand, si eu am stins luminile. Si ma doare sa vad reactii atat de indiferente fata de planeta la unii oameni. Planeta in care ei locuiesc… Intr-o zi o sa se vada efectele indiferentei si o sa ne para rau;)

    • eh…eu sunt impotriva zicalei : cu o flare nu se face primavara deci….am sperante…macar am sufletul impacat ca am facut ceva:D ms:*

Leave a Reply

