Lucruri simple

Fericirea nu se afla numai in ceasuri si telefoane de ultima generatie ci si in lucruri simple precum un ceai.

Dupa ce ai mei s-au intors din Turcia si incepusera sa despacheteze, maicamea a scos o cutie roz si a zis: “Ghici ce am pentru tine? Eram in fata rafturilor in Duty free si am observat asta si am zis ca oricat ar costa o iau pentru tine ca stiu ca iti place”. Era o cutie cu boboci de trandafiri roz, uscate, cu scopul de a oferi o aroma extraordinara ceaiului.

Am fost chiar foarte bucuros si nerbadator sa ma intorc de la petrecere ca sa testez noul meu ceai…ultima adaugare la colectie era o combinatie de ceai verde combinat cu menta…..

Postarea asta nu reusise sa ajuga pe blog fara sa stiu de ce…am gasit undeva pe dashboard…

Petrecerea de care vorbeam era cea de Earth Hour, ziua lui Raphy….

Ceaiul era bestial…imaginati-va o scladare intr-un ocean de trandafiri…unde petalel se inghesuiesc sa isi etaleze aroma unica….mie asa mi sa parut…ca un pas intr-o gradina a rozelor, undeva in paradis…

roses

6 thoughts on “Lucruri simple

  1. tot ce am incerkat sa spun e ka eu m-am bucurat mai mult nu pt c ai mei mi-au luat nush ce haine..venind din calatorie…nup….m-am bucurat dintr-un lucru simplu…ceaiul…altii si-ar baga picioarele pe gat daca ar primi ceai…trust me…iar 2 …ma simt bucuros ca am privilegiul sa am un blog si ca am interenet, avand posibilitatea sa va impartasesc sentimentele mele….altii nici n-au auzit de apa calda si eu scriu p blog.

    • stii ce inseamna fericirea? e simplu, e un singur cuvant si nu e greu, e usor, dar nu li se intampla tuturor. Poti sa ii spui sansa daca vrei, dar ma refer la cu totul altceva.

      • de multe ori noi contribuim la fericirea noastra…dar…de foarte multe ori nefericirea navaleste asupra noastra fara sa bata la usa.
        trebuie sa stim sa preciam toate clipele frumase….intr-o zi un om intelept mi-a spus “nu exista viata fericita, exista clipe, ore… secunde”
        trebuie sa stim sa apreciam ce avem pentru ca odata ce cartile sunt jucate, este foarte greu sa schimbi ceva.

  2. sa stii ca in anumite cazuri contribuim si la nefericirea noastra si a celor din jur, iar ceea ce e si mai grav este ca o facem uneori fara sa vrem!!! Insa cand nefericirea navaleste cum bine ai spus tu… realizam ca suntem pustii.

  3. 🙂 si eu ador ceaiul…imi da o stare de bine si de relaxare cand il beau, si da, ai perfecta dreptate, fericirea vine din lucruri marunte
    app, felicitari pt blog, keep on writing 😉

Leave a Reply

