Emotii…

Emotii…dap…mereu am emotii…emotiile inseamna mai mult decat fluturasii in stomac…inseman putere…inseamna putere, motivatie si pasiune…

Astazi la ora 9, piata revolutiei, voi urca pe scena alaturi de colegii si prietenii mei din trupa Crash(nu Crush cum apare pe net,etc.). Faptul ca voi sta in fata a sute de oameni, cu siguranta im ida emotii, fluturi si alte insecte, dar faptul ca voi lupta pentru ceva folositor, imi va inzestra persoana cu restul calitatilor emotiilor.

Invitati de catre trupa Sistem(niste artisti cu stil si foarte talentati, dar cel mai important, prietenosi si fara fitze de vedeta lu’ pauc. bravo!), Rodi(“the man”![School of rock]) a acceptat invitatia de a participa la concertu dedicta planetei, naturii si in cele din urma noua, oamenilor inconstienti.

Alaturi de noi vor mai fi pe scena: Sistem(logic…) , n-am uitat de Andreea…dar nu stiu daca Sistem include si andreea deci o pun si pe ea(PS: canat fb live:D), Timba(care ne-au facut sa asteptam vreo 40 min extra la repetitii), Ansamblul “Prezent” ft Ansamblul de dansuri Hora. Yuppy….

O dah…am uitat sa adaug…am emotii pt c astazi se spune ca va fi cutremurul mult asteptat…eu am concer cu Sistem si s-a gasit cineva sa traga vanturi in centrul planetei, si noi, criminalii. asteptam bulele de la suprafata apei…tragic huh?

PS: daca e sa imi cada un reflector in cap, sa stiti ca am ajuns la spital pt o cauza nobila…pt natura.

Hai ca ma car ca o sa intarzii si nu vreau sa am de-a face cu Rodi inainte de spectacol…trust me:-s

Haidi pah.

5 thoughts on “Emotii…

  1. Emoţiile pot fi şi foarte constructive, după cum s-a şi văzut în seara asta. A fost SUPER, mulţumesc pentru show; FELICITĂRI !!! şi ţie, şi colegilor tăi de trupă şi evident, lui Rodi 🙂

  2. in primul rand mersi ca ai venit! dac n-ar fi publicul si sustinatorii…noi am fi..nush…:D mersi mult! si chiar ca bv lui Rodi ca a avut nervii sa faca atata…si sa raspunda tuturor intrebarilor mele de tzatza.:)

  3. A fost foarte frumos! Bravo! Am pus si eu un filmulet cu voi la mine pe blog. Am descoperit azi blogul tau cautand mai multe informatii despre trupele care au aparut aseara in concert. Ati venit cu ceva nou si interesant. Felicitari inca o data si mult succes si de acum inainte!

Leave a Reply

