Adevarat a Inviat!

Am insistat sa va zic Christos Hariav i Merelots! Hristos a Inviat! si in cele din urma Christ is Risen!

Crescut intr-o familie in care credinta intr-un Dumnezeu a fost o parte importanta din educatia mea si a fratelui meu, ajung la pragul sarbatorilor de Pasti si va urez Sarbatori fericite si Un Paste cat se poate de sanatos.

Nu v-am urat bani sau noroc pentru ca dese ori noi ne cream si norocul si banii, fara transpiratie nimic nu este posibil. Un lucru esential este sanatatea, lucru pe care il primim in pachetul vietii, inzestrati sa avem grija de ea. Sa avem grija de ea!

Traim intr-o lume in care toate cele rele poposesc asupra noastra fara sa le fi invitat cineva, de aceea ar trebui sa pretuim tot ce avem de la viata(pentru toti si toate fraierele care isi distrug viata fara sa se gandeasca ca altii care nu au sanatatea lor ar face orice sa o aiba).

Scuze daca sun imbarligat sau beat, n-am baut dar sutn frant de oboseala si am o durere de spate groaznica…am participat la slujba(for my nation and CAS) si am sts vreo 2 ore drept…cand zic drept…imaginati-va drept si rigid…nu mai pot:((….dah, sa sarim peste asta.

Am intrat sa scriu ceva frumos de Paste si am dat-o-n frustrarile mele legate de aceasta planeta plina de jeg, cum ar zice o tovarasha de-a mea…

Scuze…va urez tot ce este mai frumos, sa lasati caldura sufleteasca degajata de aceasta zi/zile speciale in sufletel voastre, sa simtit fiecare clipa alaturi de cei dragi. Va urez multa sanatate si nush…toate cele bune!

Cu multa dragoste,

Hrant!pentru stef

One thought on “Adevarat a Inviat!

Leave a Reply

