No comment

Dupa ce am descoperit pe micutza Alice….am descoperit ceva deja descoperit…dar intr-un alt ambalaj si magazin…

Naomi de care n-au mai auzit…cel putin eu…a aparut pe Acasa Tv cu un “reportaj” de la ziua de nastere a lui Naomi. 

“EXCLUSIV! Integral, petrecerea pe care a dat-o Naomi de ziua ei de naştere”

Deci nua ma cuvinte….dar stii ce? Viata e prea scurta sa stam sa auzim ce zic altii…daca ea vrea sa fie in halu in care este…go ahead…

Happy Birthday=))  sper ca la asta sa pot da video nu link..daca nu..merita sa vedeti mascarada…

 http://www.acasatv.ro/noutati-acasa/emisiuni/exclusiv-integral-petrecerea-pe-care-a-dat-o-naomi-de-ziua-ei.html ghinion…n-a mers:(

2 thoughts on “No comment

    • nu a fost interesanta, iti dau dreptate. Eu am insistat sa etalez prostia oamenilor. Aceasta mascarada. Aceasta atractie pt. scandal si circ. Oare acei oameni nu realizeaza ca sunt batjocoriti? S’a ajuns sa se filmeze tot rahatu de pe planeta, doar d dorinta de a ajunge la apogeu( 0tv, dand diakonescu)

Leave a Reply

