Obsesii…

Fiind intr-o pana de idei, mi-a picat in cap ideea banala sa scriu despre obsesii.

Ce obsesii poate avea un cica “artist”, care sufera de sindromul IB si este ratacit cand vine vorba de viitor? Sa ne gandim…cred c faptul ca sunt obsedat de telefoane cu camera buna este o obsesie…chiar pt. faptul ca am zis ca sunt “obsedat de telefoane…”… cred c obsesia asta mi se trage din dorinta de a imortaliza fiecare clipa placuta a vietii mele, high definition.

Imbracaminte…hmmm…cred ca am o obsesie pt fulare….si asta se trage de la sensibilitatea gatului meu…mai pe scurt daca am gatu descoperit….si e frig….racesc…racesc => raman in urma => mai mult timp liber sacrificat(de parca as avea prea mult)

Alimente:

  •  pai….ZMEURA…zmeura….zmeura…………AGAIN ZMEURA….
  • hmm…afine….la greu…mai ales in inghetata sau doamne….afinata…
  • sparanghelul ar pue fi…
  • fructele de mare….in toate combinatiile posibile…
  • guma de mestecat cu aroma de pepene…

Sucuri si alte lichide:

  • ceaiurile….majoritate combinatiilor….cu exceptia celor libidinoase…adica arome fortate…
  • limonada armeneasca….ce care poate fi gasiat numai la tara…in satul starbunicii :)…si cand te gandesti ca nu am baut de cativa ani 😦
  • cafeaua….as bea cafea non-stop…

Mixte:

  • Pictura: Salvador Dali…no comment…rusine daca nu stiati pana acum…
  • Eurovisionul…asta sigur o stiati….
  • BMW seria 6 – decapotabila

Daca am uitat ceva, va rog sa ma corectati…

VOI    CE   OBSEII   AVETI?

6 thoughts on “Obsesii…

  1. ;))Toti avem obsesii…cateva dintre ale mele: ciocolata calda, felinele si gherutzele negre( si astea sunt dintotdeauna, desi s-au mai adaugat si altele;)))

    • stii ce e ciudat? niciodata nu am stat sa analizez diferenat dintre pepesi si cola…mereu am vrut dar niciodat anu m-am gandit in timp ce o faceam…plus…beau foarte rar acidulat…:P

      • Bravo!!! asa si trebuie…bautura aceasta minunata(cola/ pepsi) este otrava pentru stomacel…

      • si pe langa asta ingrasha…si pe langa asta e ffff nashpa pt stomac…plus…ingalbenesc dintii…:))

Leave a Reply

