Mor de somn…

Bravo tuturor….colegilor…celor care au muncit alaturi de noi…lui IONUT…betivelor…curvelor…

Multumesc statului Roman pentru sprinjin…multumesc statului Armean pentru stampila…familiei, mamei mele…bunicii…catei pisici nu ca sunt ai mei obsedati de curatenie si anti-pets …multumesc mie ca rezis…

Voi scrie maine despre ce sa intamplat in larg…asa mai braking news….:

Trofeul: Arca lui noe….bravo celui mai nebun regizor si actor…

Locu unu(parca…): Midacrisu Danielei..BV daniela!!!!

Premiu special pentru regie: Noi:P….deci daca am reusit sa luam premiu pt regie….cand noi am construit TOT in 3 repetitii….nu ma gandesc ce ar fi iesit daca repetam de 2 luni..:))

Pentru interpreatare feminina: Jo si Ynes….bv la aman2! mai ales lui Ynes care nu a avut incredere ca va lua premiu…noi mereu am avut…si mamei mele(Jo) …care a tinut ata de mult la mine ca i-au dat premiu:D…vedeti ce neam talentat am:P

Hai noapte buna si felicitari tuturor….deci mor cand ma gandesc ca la 1 am dans:(((((( si marti prezenatre orala:((…inregistrata parca…:(

3 thoughts on “Mor de somn…

  1. Felicitări!
    Mie mi-a plăcut foarte mult mini-spectacolul vostru, nici nu s-ar fi zis că a fost realizat totul în ultimul moment! Toţi aţi fost foarte buni!!! 🙂

    • multumim! fara public, noi nu am exista. publicul este cararea actorului. pentru a putea reusi trebuia sa calcam in pragul vostru si eventual s afim primiti.

  2. hai ba ca am fost ok! Ne-am mai incurcat noi asa putin pe ici pe colo, dar cica nu s-a observat. Important e ca am reusit sa facem ceva cu piesa asta! Si multumim lui Ionut care si-a pierdut nervi si timp pe noi si a stat pe noi sa ne invatam textul si etc etc. Bravo tuturor oricum:P

Leave a Reply

