Sosete VS. Minciuni

Sub influenta oboselii si a festivalului de tatru….am constatat ca vreo 7 soseste stau in sir indian in camera mea.

Dupa terminarea festivalului, pe la 4 noaptea….parca…ma holbam in intuneric la acel sir…care parca tot crestea…

Din cauza oboselii, prostiei, plictiselii si a aberationismului…am constata ca minciunile sunt precum sosetele, cu cat se amana momentul ducerii la cos, cu atat devin mai multe.

Ce am intels eu din asta…nu prea multe ca pana la urma eu am scos-o din gura/minte…sper ca voi ati inteles ceva…cu cat amanati momentul adevarului….cu atat sosetele devin mai multe.

minciuni

Leave a Reply

