Balta

Intr-o balta inotau zece ratuste, una cheala, alta epilat si una cu pierce.

Cand cea cheala a spus ca laptopul ei este varza si ca nu ii tine bateria mai mult de 2 ore fara incarcator, cea epilata sari repede cu gura:

“Stii dece? Ca nu esti true fato! cand eu ti-am zis sa iti iei noul Mac Wheel…”

Cea cu pierce ii trase o privire d-aia de blonda….:

“Ori esti proasta ori faci misto de mine…tie inca nu ti-a venit mintea la loc…dupa ce ca ai dat atatia bani pe iPod si l-ai folosit ca accesori de gat, ca cerculetu ala de navigare nu simte atingerea penelor…ca deh…americanii se gandesc numai la ei…nu si la ratuste… Iar acum intrebarea vine: Cum naiba vei naviga tu pe un laptop fara tastatura, cu un single apple wheel…”

Tacere. Provirea celei chele se indrepta spre epilata in timp ce aceast aintelgea dece cheala se holba la ea:

“Nici sa nu te gandesti!”

Pierce-ata:

“Ce se inatmpla?”

Cheala:

“Cea am facut?”, in timp ce incerca sa se faca ca ploua…

Epilata:

“Daca incerci sa te epilezi ca sa poti folosi iPodul sau laptopul, vai de fulgii tai! Atat-ti lipseste, sa ma copezi! Ce voi face eu? Cum ma vor privi toti? Va imaginati? Dupa ce ca am fost nevoita sa ma epilez ca sa ma considere gastele mai mari true, acu vrei sa ma detronzi! Voi mai aparea eu in reviste si pagini de Hai Faiv?”

Cheala:

“Hai gata nu mai suferi, crizato!”

Epilata”

“Eu sutn cizata? Ce voiai sa fac? Sa incep sa fumez!?”

Pierce-ata:

“Atata-ti lipseste! Sa vezi cum defilezi pe lac singura! Daca ai de gand sa fumez, fumezi singura, langa mal…ca sa te vada si oamneii cat de true esti!”

In timp ce ratustele stateau la ceart, un submarin iesi brusc din lac si din gaura de acces iesi un jeleu din pastel!

E posibil asa ceva?

Aici avem trei intelesuri:

1. Este posibil sa iasa dintr-un lac un sibmarin?

2. Este posibil sa iasa dintr-un submarin un jeleu?

3. Este posibil sa existe un jeleu din pastel, cand pastelu este o creta moale?

Si am putea pune intrebari la nesfarsit…Dar oare un jeleu din pastel poate urca scarile?

Nu stiu dece imi pierd eu timpul explicand teoria submarinului dominat de un jeleu din pastel, cand submarinu fusese anihilat de catre rate cu petarde pastrate de la revelion, inainte sa spunem boxe.

Povestea ratustelor va urma dupa ce resturile de submarin vor fi scoase de fratia ratustelor true!

                                                                                          To be continued.

Leave a Reply

