Emotii.

Ultima oara cand m-am decis sa scriu despre emotii, a fost inaintea spectacolului din cadru festivalului de teatru. De data asta voi scrie despre un alt tip de emotii. Emotia pe care o simti cand opresti de tot alarma care te-a trezit 10 luni la ora 6:32.  Cred ca opritul ceasului desteptator este una din cele mai hidoase sentimente de-a lungul anului scolar…cand soarele nu s-a nascut inca si intunericul te afunda in somn, acel ceas, oh acel ceas este precum ploaia in timpul vacantei in Hawaii.

Sentimentul pe care l-am simtit eu aseara a fost plin de satisfactie…parca participasem la revolutie(chiar dac anu stiu cum e sa fi participat la revolutie)….era un sentiment de sictir…simteam ca telefonul era ultimul om de pe pamant….era un numic fata de puterea pe care o detineam eu cu butonul “Remove”….frumos…cata satisfactie…

Cel mai mic efort si gata. Ne vedem in septembrie, bunul meu inamic. Voi avea nevoie de tine atunci si sunt sigur ca si tie iti va face placere sa ma deranjezi.

Oh dah, uitasem sa va povestesc cum ma incantam eu in weekendurile anului scolar. In fiecare sambata si duminica, ceasul suna la ora 6:32 iar eu, nebun ce sunt, ma trezeam bucuros, injuram telefonul, il opream si ma culcam la loc satisfacut.

Multumesc ca ati fost alaturi de mine in aceste momente deosebite!

neverland. 

Leave a Reply

