Protestul.

Hihi. Am fost si acolo…NORMAL ca am fost. Cand e vorba sa apar ceva ce el neamului meu, normal c sunt acolo.

Biserica noastra(biserica armeneasca pentru cei care nu ma cunosc) a fost afectat cand s-a cosntruit Millenium Business Center si tot ei au platit pagubele, acum iar ne-au afectat unele cladiri din incinta si fac fitze. De pe cladirea ai tot cad bucati….din cauza lor slujebel se vor tine nu se vor tine la biserica ca este prea periculos sa umblii prin curtea bisericii.

Cei de la Sf. Iosif nu vor sa pateasca ca noi si de aceea s-au gandist sa protesteze.

FOARTE BINE!

Protestu a fost unul pashnic…cam dubios ca se urgau toti in strada….oameni buni…Dumnezeu va asculta…dar nu o sa darame biserica aia, daca o darama ca Millenium, tot voi veti suferi. In loc sa se roage lumea, ar fi trebuit sa strige un mesaj! Nush ceva! Orice!

Dar nush…per total am fost impresionat de organizare, credinta, dorinta si de numarul de oameni!

Noi aveam pancarde cu scris in armeana si romana…si mai toti ne-au intrebat ce scria…pe unele scria “Daramati Millenium”, pe altele scria “Opriti genocidul cultural” si pe altele scria “God, protect our church!”.

Sunt mandru ca am fost acolo si mi-am exprimat indignarea si dorinta de a schimba ceva.

Sunt cu gandu la un posibil marsh de genu asta pentru genocidul armenesc(frumos, prea frumos…dar suntem prea putini si prost organizati:( )….daca as conduce eu uniunea asta:))

 

They were a lot!

Jos Millenium. Jos millenium

All I wanna say is that, they dont rlly care about us!

Prepare bitches! Ur not gettin rid of me!HAU HAU!

Home of all Armenians in Romania. The base!

Leave a Reply

