4,3,2,1….

Dah….apropo dc este maine o zi imp…Bree, adica Stef/Jeg….implineste 18 ani…adica devine majora…adica intra la parnaie…adic apoate sa inchirieze DVD-uri sau sa intre la Cora sa ia migdala fara sa se ia cineva de ea(cum a patit Diana).

Cu ocazia acestei zile, creatura asta nocturna, isi va serba ziua de nastere…adica va trage un party. Adica ma voi duce maine la petrecere in stil allergy. Mai pe scurt…am alergie si nu am voie sa mnnk prea multe sau sa consum alcool. Eh…toata lumea stie c o pot face si fara alcool…may God be with me:)

Daca tzaranka aia de aproape 18 ani imi va citi postare, imi cer scuze again daca nu reusesc sa ii activez domainu de www.cloud34.ro care va fi activ curand…cadou din partea mea si al lui Gev….plus inca ceva care am gasit pe la bulgari si sunt sigur ca o sa ii placa:D

Jegoaso! 🙂 tre sa ma tii la curent cu noutatile c am ramas in urma 1 sapt:))

4 thoughts on “4,3,2,1….

      • mah ….u dont have 2 worry….2 much…:))))))))))))))) acu nu mai am nmk pe fatza….thanks Jesus:))….in scimb imi mai ies pete pe piept…dar nu e nimic de speriat….sunt vaccinat….injectat…pastilat si altele:)) medically aproved:D deci u dont have 2 worry…i descurc myself.

Leave a Reply

