Acasa…cu noutati

Dupa cum majoritatea sper ca stiau, am fost plecat in Bulgaria si m-am intors ierimai spre seara…

A fost frumos…prea frumos in comparatie cu litoralul romanesc…nu exista termen de comparatie…la ce preturi au pentru serviciile oferite… Sa nu spun ca am facut mai putin pana la Nisipurile de Aur decat pana la Mamaia etc.

Sarind peste asta…m-am ales cu o alergie frumoasa…pete mici si rosii pe tot pieptul si fatza=(( ….trist nu? Asa ma gandeam si eu cand am sesizat ca se uita  altcineva in oglinda la mine cand am facut o pauza de WC in timp ce jucam NFS…o fatza umflata…cu pete rosii….si pieptul…..sa nu vorbim de el…trist…

“Alo, receptia?

Da, cu ce va putem ajuta?

Este posibil sa iau legatura cu doctorul hotelului?

Desigur, vreti sa va duceti la cabinetul lui de langa Spa sau doriti sa urce la camera dmnv?

(cu fatza asta nu defilez prin hotel…) Daca  se poate as dori sa vina la camera 2075 de urgenta!

Sigur ca da. In 5 min va fi acolo.”

Cam asa a sunta SOS-ul meu.

Omul a venit…scurt si la obiect: nu se stie de la ce puta fi alergia…alimente, soare sau meduzele cu care m-am jucat…Asa ca…2 injectii adhoc si medicamente…

Dupa 2-3 ore…nu mai aveam nimic…

SUPER:X

A doua zi pe la pranz….dupa ce visasem in masina ca imi reapare alergia…hopa ca a si aparut.

Trist nu? Asa ziceam si eu.

Astazi de dimineata m-am trezit cu alergia pe pieptul meu, facandu-si de cap cu fatza…care si ea era decorata un pic.

Trist nu? Mai ales ca maine este o zi importanta…

Sper sa ma simt bine pana atunci…

Oricum….sper sa fie intuneric sa nu se vada nimic….sau cel putn sunt 100% SIGUR ca nu se transmite…checked 2wice!:D

4 thoughts on “Acasa…cu noutati

    • ms:D:D…nu am mai f in turcia…am fost in bulgaria si mi-a plkt mult:D meritaaaaa….si decat sa dai banii pe litoralu romnesk…mai bine mergi la bulgari…preturi mai bune…hotel de 5 stele…nu se compara cu rahatu din romnia…plus….faci mai putin pana la nisipuri decat la mamaia:D

    • manca-mi-ai oowalew…omleta….nu se transmite..e alergie deshteapta apropate majora al lui papuc. iar pt ziau de maine o sa scriu akup blog :))

Leave a Reply

