Surprize surprize

In timp ce imi omoram o ora din vacanta pe net, am descoperit acest articol dotat cu frumoaste comentarii despre scl in care invat.

Va sugerez sa vizitati articolul si comentariile dupa acre sa citit raspunsurile mele care inca asteapta sa fie moderate…raspunsuri date copy-paste mai jos…va rog citit articolul si comentariile pentru a intelege umorul comentariilor:)

http://www.financiarul.com/articol_5215/bacalaureat-international-la-mark-twain-international-school.html

Raspuns NR.1

“Dragi cititori, sunt elev al MTIS, in clasa a 12-a(la toamna) DP- pentru cei care nu cunosc, DP(Diploma Programme, in pregatire pentru Bacalaureatul International).

Citesc aici tot felul de comentarii aberante…si de la asa zisii profesori anonimi, care nici macar nu au curajul sa isi dezvaluie identitaea…DRAGILOR, daca tot va doare undeva de sistemul MTIS si nu va place, DE CE NU PLECATI? DC MAI STATI SUB O MASCA(aka monitorul) si aruncati cu noroi in ceva la care altii au munict.

Sa va pun o intreabre simpla, DUMNEAVOASTRA(ca sunt educat la MTIS, unde menajera imi preda, si nu imi permit sa va zic TIE sau FA, cum s-ar zice la scolile de stat la care am fost, ce ati facut pana acum in viata? Aveti vre-o scoala in Baneasa de care nu stim, si intamplator este mai buna decat ce ofera MTIS?

Va ascul cu drag.

Nu pot spune ca suntem dotati cu cela mai bune rechizite si nic nu putem spune ca studiem in conditiile de ultima generatie…NU…invatam in conditii mai bune si MAI SIGURE decat la o scoala de stat, ca pana la urma pentru asta platim banii aceea, pentru siguranta, un mediu mai potrivit pentru educatie si pentru profesori bine pregatiti.

Profesorii mei, adica cei de la DP-IB, sunt excelent pregatiti, cu sprijinul scoli si cu bani scosi din buzunarul lor si sunt INODEAUNA pregatiti sa faca ceea ce stiu ei mai bine, sa imi predea.

Consider ca cel mai mare avantaj, in cazul meu, este ca sunt pregatit de niste profesori foarte buni, care vin sa imi explice si de 10 ori daca este nevoie, indiferent daca SCOALA LE-A PLATIT SALARIUL SAU NU. NU CA LA STAT UNDE PROFESORUL VINE SI ISI PIAPTANA PARUL IN TIMP CE ELEVII FILMEAZA BATAI SAU SCOT FILMULETE CU BULINA!

Profesorii mei sunt gata s ama jute al orice ora si orice moment, prin intermediul telefonului sau internetului, ca deh, la MTIS, unde menajera care imi gateste, serveste, preda si imi spala veceul, este destul de deschisa la minte sa ma lase sa ii spun pe nume, NU TOVARASHA POPESCU, este in stare sa ma ajute si prin intermediul unui sms sau mail(lucurui care ar parea deja peste orice limita si chiar perverse, gen “profesoara care a facut elevul sa se sinucida din cauza lipsei de amor”)

Nici nu stiu ce sa va mai zic.

Pana al urma eu cred ca pretul pe care il platesc, merita pentru educatia pe care o primesc inainte sa im iau zborul in viata. Merita nu pentru ca cei mci e la scoala primara fac ore pe laptopuri primite de la scoala, ci pentru informatiile care imi sun tlivrate de profesorii bine pregatiti in domeniu(ca pana la urma merg la scoala nu pentru a face poze pentru Hi5, ci sa ascult ce imi zice profesorul, pe care nu il bat sau ii dau foc la par si uploade(ez) pe Youtube)

Cu mic retusuri care nu tin de educatie, MTIS ar putea fi locul potrivit pentru o crestere sanatoasa fara coloranti sau conservanti(sau bacshisuri profesorilor pentru note).

Iar pentru posibilii sceptici care vor declara ca sunt vre-un “directoras mic”, ma gasiti pe https://neverland90.wordpress.com/ Cu darg, Hrant”

Raspuns Nr.2

Iar dargi parinti care comenteaza ca au un copil mediocru acasa…nu este vina scolii, fumosii mei, este din cauza voastra…SCOALA NU ESTE PARINTE…ea indruma…VOI SUNTETI PARINTII…copilu vostru angelic si pur…ar trebui sa ajunga la MTIS unde predau menajerele, cu numaru de ani care il obtii cand adaugi doua degetele la o palama intreaga…da o palmuta intreaga…palumuta cu care ii dai cardul de credit sa joace WOW(World of Warcraft- pentru care platesc apropate 100RON lunar…ca deh cum sa nu joace Goe al lor wow…ca este la moda…si tot cu aceeasi mana cu care ii oferiti un iPhone la gradinita…cum sa evolueze copilu fara gadgeturi touch).

Din pacate, sunteti niste bancomate…niste pusculite abuzate de niste plante parazite care s ehranesc din ignoranta…precum orhideea…o lasi frumos in padure….vine ploaia…putrezeste copacul…si asa in sictir…si mucegai, creste printzishorul vostru….imi est esila d emine c am comparat orhideea cu “buruiana” dumneavoastra.

Copilul dumeneavoastra frumos, vine la MTIS, sa fumeze pe furis…ca deh..menajerele/profesoare/bucatarese/chelenerite, nu il lasa sa fumeze cum fumeaza e fata cu dumneavoastra, nesimtit mejarere mai are scl asta…pacat de ea.

Frumuselul DMNV. vine la MTIS, sa sara gardu in pauze sa  fuga cu 301 in Romana sa defileze in pantofii pe care ati platiti un salariu de profesor, cand faceati turul lumii cu printzishoru…sau sa se duca la Jolie Ville(micutul Mall de langa scoala de la care se aprovizioneaza printishorul dmnv. cand duce lipsa de nicotina).

Este trist…eu v-as da un restart…ca sunteti facuti sa impodobiti pamantul…precum floarea de castraverte care moare si se transforma intr-un simbol al castravetelui…lipit de capatul acesteia…floare care reprezinta faptura care a iesit din purtica mamaicii…iar castravetele…banii investiti aiurea…cu tepi care sa va apere de intelectuali si de profesoare…ma scuzati ..menajere care va spun ca cel mic nu e pe drumul cel buna…in timp ce dumneavoastra ii dati cu genata Gucci in cap ca v-a jignit micutul print….TRIST…

Sper ca nu v-am jignit…nu as vrea sa fac asta…oricum sunt norocos..nu veti intelege ce am scris…pentru ca nu degeaba Dumnezeu a dat tepit castarvetelui, sa nu cumva sa va raniti…precum v-a dat cap sa nu va ploua-n gat. Domane fereste.

O seara buna dragilor.

Daca aveti dubii c vre-un directoras mic …vre-un hobbit..a scris asta, ma gasit pe mailul grand_yo_man@yahoo.com sau pe blog – https://neverland90.wordpress.com/

Toate cele bune.”

2 thoughts on “Surprize surprize

  1. Super! Bravo! Sunt de acord cu ceea ce ai scris…Sunt multi care habar n-au ce spun si arunca cu vorbe in necunostinta de cauza. Ar trebui sa se mai intereseze si sa vada ca, poate, sunt mai multe avantaje decat dezavantaje…si, zic eu, cel mai important e faptul ca iti predau profesori foarte bine pregatiti. In plus, ei te incurajeaza sa tintesti sus, te sprijina(dar asta numai daca au pe cine…) si te ajuta sa treci cu bine peste examene importante cum ar fi bac-ul sau admiterea.

Leave a Reply

