Partea a II-a.

Partea a II-a telenovelei ce eu o intitulez “My Life”…mai ciudat este ca eu nu mi-am botezat inca viata…si daca ea s-ar numi “My Life” si radacinile telenovelelor urmarite de toate doamnele de la bloc ce saracele se condamna la chinuri fara masura, urmarind-o pe Gaviota ce isi bate joc de propria-i viata, alergand dupa barbati lipsiti de scrupule ce isi cauta alinarea in porfelul Gucci al acesteia, atunci povestea mea s-ar numi “My vida”, conform radacinilor ce se adancesc in tara unde creste bobul de cafea si tequila este apa. Vai dar ce exotic suna….deja mi-am imaginat viata ¬†ca pe o sceneta cu acori prajiti extra crispy la solar…foarte dubioasa situatia sa stiti! Dar daca ne gandim ca si turcii o duc destul de bine la capitolul seriale lacrimogenem… cu femei ce raman gravide cu forta, babe ce isi terorizeaza nurorile din dorinta de a nu isi pierde baietii, barbati ce umbla cu diferite femei pentru a-si masca dragostea penrtru sotia celui mai bun prieten…seriale ce storc si ultima picatura de lacrimi din bunnica mea…Atunci am mai putea denumi povestea “”Benim Hayatam.”, lucru ce ramane la stadiul de LOL ideea:))
TO BE CONTINUED

Leave a Reply

