Specii.

Mda, cu cat cresc, incep sa inteleg regulile jocului porcos pe care il numim viata. Observ cu cata decadere trece fiecare secunda a ceasului ce bate cu indiferent. Zi de zi incerc sa ma inteleg, incerc sa ii intelege…zi de zi ma afund si mai mult in tot ce traiesc. ZI de zi ma uimesc si sunt uimit. Zi de zi incerc sa fur fiecare clipa de bucurie ce trece prin pragul existentei mele.

Cat de greu poate fi sa te chinuiesti sa traiesti? Sa fii fericit? Nu stiu.

Tot ce stiu e ca sunt o specie ce nu apartine nici unei categorii ce calca pe aceasta tabla de joc…sau cel putin nu am ma cunoscut altii inca…sau sunt prea orb sa ii observ…

Sunt increzut, sunt orgolios, am multe asteptari, vreau multe, nu ma deranjez prea mult, nu imi pasa, desi imi pasa prea mult…nu stiu dar parca totusi stiu…si daca nu as stii, as masca acest lucru…  Asta incerc sa spun…ca nu stiu ce sa imi spun…uneori ma gandesc ca acest blog este un loc unde eu imi scriu gandurile doar pentru mine…desi ajung si la altii… poate nush…cineva o sa intelega mai multe si o sa imi spuna propria-i  parere…

Mda…uneori par scarbit de tot ce misca in jur sau pur si simplu am o minte paranoica ce vede sau vrea sa vada si reuseste, anumite lucruri pe care doar eu le vad…  dar in realitate vreau sa ajung la acel echilibru la care tot visez…acel moment in care stiu exact cum sa arunc undita ca sa ajunga la pestisorul auriu in care am incredere.

poate sunt doar niste aberatii…dar sunt ale mele si traiesc cu ele, incercand sa le inteleg.

good nite,

neverland reporting.

Leave a Reply

