blank

mdah, uneori poti comenta si sa te astepti ca lumea sa iti dea dreptate, altori poti comenta si sa vezi o mare de oameni ce se rastoarna pe tine cu neasteptatul…dar alte ori comentezi si linistea ce se lasa in zgomotul standard te lasa blocat in propriile cuvinte.

v-ati intrebat cum e sa criticati si sa ajungeti sa va bantuiti dupa ce va impiedicati constienti pe partea cealalta a liniei rosii?

v-ati intrebat cum de ati ajuns acolo?

o sa realizati ca aveti un trecut plin de lacune care par pline desi sunt goale dar pline. fiecare dosar are cate un subiect care se autotortureaza fara sa ajung la un raspuns, fara sa lase loc de concluzii(pana la urma ce rost mai au acestea atunci cand iti dezbati singur existenta, alergand de pe scaunul judecatorului pana in cel al condamnatului, facand pauze lungi in zona aparatorului).

nici nu stiu de ce ma obosesc…daca trece vremea mea. ziua scade nopate creste, iar pasiunea mi-o iroseste…si de ce sa nu am plec…daca pasarile trec. trec in stoluri randunele, ducand gandurile mele. si se duc ca clipele, scuturand aripele, si ma lasa pustiit… iar voi traind in cercul vostru stramt, norocul va petrece, si eu in lumea mea ma simt …nemuritor si rece.

not.

Leave a Reply

